Kategorie
Jesteś tutaj:
  1. Jak szybko realizowane są zamówienia?

 

Realizacje zamówień następują według kolejności wpłynięcia. Termin realizacji zamówienia liczony jest od następnego dnia  roboczego   po     dniu   zaakceptowania   zamówienia    lub    zaksięgowania   płatności.  Czas    realizacji ,  na    który  składa  się
w szczególności przygotowanie zamówienia tj. kompletowanie, zapakowanie oraz wydanie przesyłki dostawcy, jest indywidualnie określony dla każdego towaru dostępnego na stronie sklepu internetowego Paula s.c.. Zamówienia na towary standardowe realizowane są w czasie od 2 do 10 dni roboczych. Jeżeli usługodawca nie może zrealizować zamówienia z powodu niedostępności zamówionego produktu niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie 7 dni od dnia złożenia przez klienta zamówienia, zawiadomi o tym klienta i jeżeli otrzymał on zapłatę zwróci całą otrzymaną od klienta sumę pieniężną.

 

  1. Na jakie dane dokonać wpłaty za zamówienie?

 

Przelewu bankowego (w wysokości wartości zamówienia wraz z kosztami przesyłki) można dokonać na podany poniżej numer rachunku:

 

„Paula” s.c. Marzenna, Sławomir Dudkiewicz

ul. Demokratyczna 89/93, 93-430 Łódź

Tel.: 042 640-31-35, NIP: 729-259-09-04

REGON 100119577, BDO 000080175

BNP Paribas Bank Polska S.A., SWIFT PPABPLPKXXX

PLN 90 1750 1093 0000 0000 0656 1411

USD 40 1750 1093 0000 0000 0656 1438

EUR 93 1750 1093 0000 0000 0656 1454

 

W tytule przelewu prosimy o podanie numeru zamówienia.

 

  1. Od jakich kwot udzielane są rabaty i w jaki sposób są naliczane?

 

Promocje i rabaty przyznawane są indywidualnie na podstawie historii zamówień oraz uregulowanych terminowo zobowiązań.

 

5% - 2 500-5 000 zł

10% - 5 000-7 500 zł

15% - 7 500-10 000 zł

20% - 10 000+ zł

 

  1. Czy w hurtowni na ul. Demokratycznej w Łodzi mogę nadal zrobić zakupy?

 

Tak. Hurtownia przy ul. Demokratycznej 89/93 w Łodzi jest czynna w godzinach 8:00 – 15:00. W tych godzinach można, przyjść
i złożyć zamówienie, skonsultować się z naszymi sprzedawcami i od razu odebrać towar.

 

  1. Nie otrzymałam/em potwierdzenia zamówienia na podany adres e-mail, czy zamówienie będzie zrealizowane?

 

Jeśli jeszcze nie otrzymali Państwo od nas potwierdzenia zamówienia, to znaczy że nasi administratorzy jeszcze go nie zatwierdzili. Każde zamówiene musi przejść system weryfikacji. Proszę uzbroić się w cierpliwość, jeśli potwierdzenie nie przyjdzie w ciągu kolejnych 2 dni roboczych proszę napisać do nas na e-mail: paula@paulasc.pl.

 

  1. Czy mogę złożyć zamówienie z wysyłką poza granicę Polski?

Nie, wysyłkę prowadzimy tylko na terenie Polski.

 

  1. Czy mogę domówić produkt do złożonego zamówienia lub połączyć zamówienia?

Tak, jeśli skompletują państwo dwa zamóienia, jesteśmy w stanie je połączyć po wcześniejszej informacji  na  adres e-mail: paula@paulasc.pl lub telefoniczny pod numerem: +48 42 640 31 35

 

  1. Czy mogę otrzymać paragon/fakturę VAT do zamówienia?

 

Tak, podczas składania zamówienia mają Państwo możliwość wyboru dokumentu zakupu.

 

  1. Gdzie mogę podać dane do faktury?

 

Dane do faktury należy podać w przy składaniu zamówienia. Jako ostatnie pole z informacjami jakie należy wypełnić, wyświetli się pole do wyboru rodzaju dokumentu jaki chcą Państwo otrzymać (paragon/fakturę).

 

  1. Jak sprawdzić obecny status zamówienia?

 

Jeśli wybrali Państwo wysyłkę za pośrednictwem firmy DHL, dostaną Państwo numer paczki. Po wpisaniu numeru na stronie DHL, będą Państwo mieli wgląd w status wysyłki.

 

Nasze zamówienia są kompletowane w ciągu 2-10 dni od zatwierdzenia zamówienia złożonego za pośrednictwem naszej strony.

 

  1. W jaki sposób mogę dokonać odstąpienia od umowy zakupionych produktów?

 

Jeżeli   artykuł   nie  spełnił   Państwa   oczekiwań, istnieje   możliwość   odstąpienia od umowy. Prosimy  o zwrot artykułów wraz  
z  otrzymanym   paragonem   (oryginał  paragonu  fiskalnego) lub  fakturą VAT (kopia)   oraz  pisemnym  odstąpieniem od umowy.
W odstąpieniu od umowy proszę określić w jaki sposób i kiedy dokonali Państwo zakupu oraz podać numer rachunku bankowego, na który zostanie wykonany zwrot wartości zwracanych produktów. Zwrot nastąpi w terminie do 14 dni za pośrednictwem przelewu. Wszystkie przygotowane dokumenty należy odesłać wraz z artykułami (w jednej paczce).

 

  1. Zawartość przesyłki nie zgadza się ze złożonym zamówieniem lub otrzymany produkt jest wadliwy. Jak mogę zgłosić reklamacje?

 

W przypadku braku towaru lub pomyłki w liczbie sztuk lub rodzaju artykułu prosimy  o  kontakt  pod  adresem:  paula@paulasc.pl.
W wysłanej wiadomości e-mail prosimy o podanie numeru zamówienia oraz o krótki opis zauważonej niezgodności.

W razie wystąpienia uszkodzeń mechanicznych należy koniecznie spisać protokół szkody i przesłać jego skan lub zdjęcie na adres paula@paulasc.pl (reklamacje@paulasc.pl) wraz ze zdjęciami otrzymanego kartonu i uszkodzonego towaru. Na podstawie przygotowanego protokołu szkody oraz przesłanych zdjęć, jako nadawcy przesyłki, będziemy mogli zgłosić reklamację firmie doręczającej. Rzetelne przygotowanie protokołu szkody to jedyna forma przyjęcia reklamacji uszkodzeń transportowych towaru.

Formularz reklamacyjny znajduje się w zakładce ,,Reklamacje’’.

 

  1. Czy muszę założyć konto klienta aby dokonać hurtowych zakupów?

 

Tak, Paula s.c. to hurtownia, dlatego wszystkie towary sprzedawane są hurtowo. Najmniejsze ilości zamówień to ,,Minimum zamówieniowe”, które widnieje w lewym górnym rogu produktu, zaraz pod nazwą.  Na przykład produkt z symbolem 20BN1743 jest pakowany w następujący sposób 10/100 szt., a więc minimum zakupowe to 10 szt. i taką też ilość należy dodać do koszyka. Jeśli dodana przez Państwa ilość nie będzie odpowiadała minimum zakupowemu, nasz administrator zwiększy ją przy weryfikacji zamówienia do wyżej wymienionego minimum.

 

  1. Otrzymałem paczki i nie mogę znaleźć faktury / paragonu.

 

Prosimy o wiadomość e-mail z informacją, prześlemu Państwu paragon/fakturę ponownie.

 

  1. Moje hurtowe zamówienie jest na wartość większą niż 5000 zł brutto, nie naliczył mi się rabat w koszyku.

 

Rabaty naliczane są indywidualnie na podstawie historii zamówień oraz uregulowanych terminowo zobowiązań.

Proszę czekać, trwa ładowanie...