Kategorie

Strony informacyjne

Reklamacje

Najważniejsze jest dla nas Państwa zadowolenie z zakupu, dlatego też w przypadku chęci skorzystania z odstąpienia od umowy lub zgłoszenia reklamacji prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami.

Weryfikacja odstąpienia od umowy oraz reklamacje weryfikowane są na podstawie dowodu zakupu (oryginału paragonu fiskalnego lub faktury VAT). W przypadku braku dowodu zakupu, prosimy o kontakt z biurem firmy Paula sp.k. w celu wysłania go elektronicznie.

 

Odstąpienie od umowy

Jeżeli  artykuł  nie  spełnił  Państwa  oczekiwań,  istnieje  możliwość  odstąpienia  od umowy. Prosimy  o  zwrot  artykułów  wraz
z otrzymanym paragonem (oryginał paragonu fiskalnego) lub fakturą VAT (kopia) oraz pisemnym odstąpieniem od umowy.

 

Zwrotu należy dokonać na poniższy adres:

Paula sp.k., Demokratyczna 89/93, 93- 430 Łódź

W odstąpieniu od umowy proszę określić w jaki sposób i kiedy dokonali Państwo zakupu oraz podać numer rachunku bankowego, na który zostanie wykonany zwrot wartości zwracanych produktów. Zwrot nastąpi w terminie do 14 dni za pośrednictwem przelewu. Wszystkie przygotowane dokumenty należy odesłać wraz z artykułami (w jednej paczce).


 

1. W PRZYPADKU NIEZGODNOŚCI W ZAMÓWIENIU

W przypadku braku towaru lub pomyłki w liczbie sztuk lub rodzaju  artykułu  prosimy  o  kontakt pod adresem: paula@paulasc.pl
W wysłanej wiadomości e-mail prosimy o podanie numeru zamówienia oraz o krótki opis zauważonej niezgodności.

Załącznik zawiera przygotowany do wypełnienia dokument odstąpienia od umowy.

Pliki do pobrania:

Formularz reklamacji (PDF)

 

2. W PRZYPADKU USZKODZENIA TOWARU W TRANSPORCIE

Firma realizująca dostawę, odbierając paczkę z naszego magazynu poświadcza, że przesyłka jest w dobrym stanie oraz, że jest nieuszkodzona. Każdorazowo przy odbiorze towaru prosimy o sprawdzenie przesyłki pod kątem uszkodzeń transportowych. Prosimy o dokładne sprawdzenie przesyłki podczas odbioru, zarówno jeżeli dostawa jest realizowana za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, jak i odbierana przez Państwa z naszej hurtowni osobiście.

W razie wystąpienia uszkodzeń mechanicznych należy koniecznie spisać protokół szkody i przesłać jego skan lub zdjęcie na adres paula@paulasc.pl wraz ze zdjęciami otrzymanego kartonu i uszkodzonego towaru. Na podstawie przygotowanego protokołu szkody oraz przesłanych zdjęć, jako nadawcy przesyłki, będziemy mogli zgłosić reklamację firmie doręczającej. Rzetelne przygotowanie protokołu szkody to jedyna forma przyjęcia reklamacji uszkodzeń transportowych towaru.

Proszę pamiętać, że jako kupujący mają Państwo prawo do dokładnego sprawdzenia zawartości przesyłki przy odbiorze paczki. Jeżeli dostawę realizuje kurier, jego obowiązkiem jest poczekać (do 10 minut). Brak wypełnionego przy odbiorze paczki protokołu szkody może skutkować odrzuceniem zgłoszenia reklamacji uszkodzenia/ubytku w transporcie. W przypadku braku tego dokumentu uznaje się, że odbiorca odebrał towar bez zastrzeżeń. Uszkodzony towar i opakowanie należy przechować do czasu rozpatrzenia reklamacji.

Pliki do pobrania:

Protokół szkodowy DHL

Proszę czekać, trwa ładowanie....